Jedzenie pełne cukru

Jedzenie pełne cukru

Redakcja

2016-09-30

brak komentarzy

Pomimo z pozoru naturalnego charakteru, są produkty, które obfitują w cukier. Na co zwłaszcza uważać oraz które składniki wyjąć z zakupowego koszyka? Poniżej zestawienie przesłodzonych substancji:

Paczkowane wypieki

Jest ogromna dysproporcja między chlebem paczkowanym a tym dostępnym w tradycyjnych piekarniach. W pierwszej kolejności, pokrojone i zapakowane w folię pieczywo posiada wiele spulchniaczy, które przeciwdziałają jego wczesnemu wyschnięciu. Po drugie, zawiera ono na pewno więcej węglowodanów.

Słodzone napoje mleczne

Słodzone napoje mleczne o smaku kakao czy truskawki posiadają fantastyczny smak i błyskawicznie zaspokajają ssanie w żołądku. Na nieszczęście w ich zawartości zawarte są spore ilości węglowodanów, barwników oraz aromatów. W miejsce tego dobrze zmiksować świeże owoce z niewielką ilością mleka.

Kupione sosy sałatkowe

Czy kiedyś czytałaś skład opakowania gotowego sosu sałatkowego? Zapewne zauważyłaś, że posiadają one w sobie spore ilości węglowodanów oraz soli. Oprócz tego, ciągle produkowane są one na bazie majonezu, który jest kaloryczny i niestety powoduje szkodliwy wpływ na poziom cholesterolu.

Banan

Banan to sycący owoc o świetnym smaku. Opłaca się mimo wszystko nie zapominać o tym, by nie jeść go w nieograniczonej ilości, ponieważ posiada on w zawartości dużo cukrów. Aczkolwiek są to cukry pochodzenia naturalnego, jednak spożycie więcej niż jednego banana każdego dnia może się nieodpowiednio zakończyć dla naszej postury.

Orzechowe masło

Ciągle rezygnujemy z kremów czekoladowych na rzecz masła orzechowego, które – jak wiemy – jest zdecydowanie bardziej zdrowe. Jednak w jego zawartości zwykle jest cukier, którego dobrze się wystrzegać w diecie. W supermarketach ze zdrową żywnością da się odnaleźć wersję masła orzechowego bez węglowodanów.

Batony białkowe

Osoby aktywne fizycznie ciągle chwytają za przegryzki obejmujące obfite ilości białka, na przykład profesjonalne batony dla sportowców. Na nieszczęście nagminnie posiadają one w sobie spore ilości węglowodanów oraz źle wpływają na wagę naszego ciała.


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

DietyZdrowieOdchudzanie