Jak podkręcić układ immunologiczny i poprawić zdrowie?

Jak podkręcić układ immunologiczny i poprawić zdrowie?

Redakcja

2016-12-18

brak komentarzy

Ostatnie eksperymenty naukowe dowiodły ujemną tendencję - aplikujemy zbyt wiele leków i suplementów, zaś całkowicie nie wykorzystujemy dobrodziejstwa ukrytego w produktach. W związku z tym zanim chwycisz znowu po suplementy, sprawdź nasze patenty i włącz pożywne składniki do swojego dziennego menu. Jak podkręcić układ odpornościowy i radować się zdrowiem? Już radzimy!

Wystaw pieczarki na słońce!

Należy na jedną godzinę wyłożyć pieczarki na słońce, aby podkręcić w ich zawartość witaminy D. Skąd taka praktyka? Witamina D to jedna z tych najbardziej wartościowych substancji - pobudza układ odpornościowy, broni bezpośrednio przed chorobami nowotworowymi, a przy tym umacnia serce. Warto o nią zadbać tym bardziej spoglądając na badania statystyczne - aż 80% Polaków przejawia jej deficyt.

Ciemne kolory owoców

Mocna barwa owocu = dużo więcej zalet dla naszego zdrowia. Owoce w ciemniejszych barwach to kilka oznak dla nas jako kupujących. W pierwszej kolejności, to oznacza, że owoc posiada wiele przeciwutleniaczy, którzy chronią go bezpośrednio przed promieniami słonecznymi. Jest to jednoznaczne z zabezpieczeniem naszego organizmu nie tylko przed atakiem drobnoustrojów, ale również przed chorobami nowotworowymi. 

Dobre bakterie

Wbrew stereotypom nie wszelkie drobnoustroje są złe. Specjaliści ds. żywienia z portalu Lepszy Trener zalecają jedzenie produktów z bakteriami kwasu mlekowego. Mowa szczególnie o naturalnych jogurtach, kefirach, zsiadłym mleku czy kiszonej kapuście bądź ogórkach. Dzięki temu umocnimy florę bakteryjną w jelicie grubym.

Brokuły

Czy wiesz, że wystarczy konsumować 8 różyczek brokuła w ciągu tygodnia, aby dostarczyć swojemu organizmowi odpowiednią dawkę przeciwutleniaczy. Dzięki nim Twój układ immunologiczny będzie funkcjonował w pełni sił. 

Idź na ryby

Dlaczego opłaca się pójść na ryby? Powód jest prosty - wartościowy kwas omega-3. Substancja jest zawarta głównie w tłustych rybach morskich, takich jak łosoś, makrela, tuńczyk czy dorsz. Jej właściwości wspomagają nie tylko system immunologiczny. Są dowody, że doskonale wpływają na mózg, polepszając koncentrację.


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

DietyZdrowieZdrowe odżywianie