6 ćwiczeń na wyszczuplenie ud

6 ćwiczeń na wyszczuplenie ud

Redakcja

2016-12-16

brak komentarzy

Przy użyciu określonego ćwiczenia możesz wyszczuplić wybrana części ciała. Poniżej 6 okazji na wyszczuplenie ud!

Masz dość własnych bezkształtnych nóg? Jeżeli tak, to mamy coś dla ciebie! Przedstawiany 6 najskuteczniejszych ćwiczeń na wyszczuplenie ud, dzięki którym w błyskawicznym czasie pożegnasz się pomarańczową skórką a także odmienisz prezencję całej postury. Wypróbuj, a z pewnością nie pożałujesz!

6 najskuteczniejszych ćwiczeń na wyszczuplenie ud

Trening nr 1: wykroki

Wysuń się i wykonaj wykrok wprzód. Zginaj stopniowo nogi w kolanach, nastepnie wysuń je oraz złącz z powrotem. Zrób trening na zmianę prawą oraz lewą nogą w 3 seriach po 20 powtórek.

Trening nr 2: wykroki na jedną nogę

Ustaw się w tej samej pozycji. Nie zmieniając nóg w trakcie wypadów, stopniowo, synchronicznie uginaj i prostuj kolana (w czasie 1 powtórzenia zrób łagodny, potrójny puls w dole). Wykonaj trzy serie po 15 powtórek na każdą ze stron.

Trening nr 3: squat

Zrób je z całkowicie wyprostowanymi do przodu rękoma. Uważaj także, by nie odrywać pięt od gruntu i by kolana nie wychodziły poza linię palców u stóp. Wykonaj trzy serie po 16 powtórek.

Trening nr 4: wymachy nóg w pozycji klęczącej

Uklęknij, podeprzyj się rękami z przodu. Prostuj nogę zgiętą w kolanie, kierując ją wzwyż oraz do tyłu. To samo ćwiczenie zrób podnosząc zgiętą pod kątem 90 stopni nogę w bok. By ćwiczenie było efektywniejsze możesz je wykonywać z 2 albo 4 kilogramowymi ciężarkami zapinanymi wokół kostek. Zrób trzy serie po 20 powtórek na każdą ze stron.

Trening nr 5: trening na wewnętrzną stronę ud

Ułóż się na boku. Nogę, która leży na podłożu wysuń do przodu, podciągnij wzwyż palce. Unoś ją synchronicznie czy też stopniowo opuszczaj. Wykonaj trzy serwie po 10 albo 15 powtórek.

Trening nr 6: każdy ćwiczenia siłowe zakończ zajęciami aerobowymi

Najskuteczniejsze rezultaty wyszczuplenia ud osiągniesz trenując na stepperze. To on najbardziej angażuje do obowiązków ich każde części mięśni. Jeżeli nie posiadasz steppera, świetnie sprawdzi się także jazda na rowerze stacjonarnym albo błyskawiczny spacer na bieżni. Trening aerobowy musi przebiegać przynajmniej trzy0 minut.


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

Kosmetyki