Ćwiczenia i dieta na szczupłe biodra

Ćwiczenia i dieta na szczupłe biodra

Redakcja

2016-09-07

brak komentarzy

Jeżeli masz ochotę wyszczuplić biodra, podpowiemy ci, jaką dietę oraz jakie treningi wybrać. Zaokrąglone biodra, pełne uda oraz pupa dowodzą o bezpiecznym dla zdrowia rozmieszczeniu tkankidodaj tłuszczowej. Gdyby tłuszczowa magazynowała się na brzuchu, byłoby to bezwartościowe. Sprawdź zdjęcia z ćwiczeniami na szczupłe biodra.

Dieta na chudsze biodra

Słyszałaś oraz czytałaś o tym setki razy, że dzięki adekwatnej diecie twoje biodra są chudsze, ale stale trudno ci zrezygnować smażonego mięsa, kalorycznego sosu, frytek czy białego chleba? Jako przekąskę jesz bułki, czekoladowe draże oraz batony lub chipsy? Nie okłamuj się – tym sposobem nie masz szans zredukować nieestetycznych krągłości.

Treningi na szczupłe biodra

Rozważne jedzenie to jedno. Ale aby rezultaty były wyraźne oraz wielomiesięczne, należy się ruszać, i to regularnie! W taki sposób masz szansę nie wyłącznie wyszczuplić nazbyt krągłe biodra, ale także osiągnąć harmonijnie zbudowaną figurę. Aby to zyskać, należy użyć kombinację ćwiczeń kardio (wytrzymałościowego) i treningów modelujących uda, pupę oraz brzuch. Trenując systematycznie, przynajmniej 3 razy tygodniu po 40–50 minut, bezzwłocznie po paru tyg. zauważysz rezultaty!

Różnorodność ćwiczeń

Ćwiczenia kardio obejmuje marsze, marszobiegi, bieganie, spacer z kijami, gimnastyka, steper, pływanie, jazdę na rowerze, program na przyrządach kardio. Dzięki takim treningom, które robione są długo (powyżej pół godziny) w mniej więcej intensywnym tempie, uruchamiane są mechanizmy redukujące warstwę tłuszczową – a w tym przypadku to priorytet!

Czy wiesz, że podczas spacerowania też tracisz kalorie? Zobacz, jakim tempem chodzić, by spalać tłuszcz. 


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

DietyOdchudzanieZdrowe odżywianie