Jak schudnąć maszerując?

Jak schudnąć maszerując?

Redakcja

2016-09-21

brak komentarzy

Taki sport jest nie jedynie tani, ale także powoduje zadziwiające rezultaty! Jak maszerować, by zrzucić wagę? Zobacz!

 Zadbaj o różnorodność

Długie przechadzki w jednakowym tempie zarezerwuj an niedzielne wycieczki z rodziną. Jeżeli pragniesz zmniejszyć wagę, należy maszerować w każdym tempie (ale nie może okazać się nazbyt wolne!). Przykładowo pójdź najprędzej jak potrafisz przez 4 minuty, a przez następne 45 sekund zwolnij na 50% własnych potrzeb.

Podczas spaceru angażuj jak najwięcej mięśni do pracy

POdczas spaceru bardzo napnij pośladki, bicepsy oraz brzuch. Zobaczysz! Jeżeli będziesz tego kontrolować, w okresie paru tygodni pracy nie poznasz swojego odbicia w lustrze!

Zadbaj o odpowiednią metodę spaceru

Ręce muszą być ugięte pod kątem 90 stopni. W czasie stawiania kroków pilnuj, by nie unosić rąk powyżej biustu. Co więcej jeżeli chodzi o pracę nóg zwracaj uwagę, by nie unosić ich nazbyt wysoko a także by nie wykonywać nazbyt długich kroków. Może to powodować bóle łydek, a oprócz tego niekrótki krok to już wstęp do biegania.

Miej proste plecy

Nie pochylaj się w przód ani nie wyginaj do tyłu. Te omyłki doprowadzają do bólu lędźwiowego odcinka pleców. Zadbaj o wyprostowaną postawę a także zawracaj na to szczególna uwagę w czasie spaceru. Nic nie okazuje się istotniejsze niż nasz kręgosłup!

Maszeruj regularnie

By uzyskać imponujące efekty powinnaś maszerować minimum 4-5 razy tygodniowo po ok. 50 min. (jeżeli możesz, trenuj choćby ok. 70 min.). Spacer w odróżnieniu do biegania nie nadwyręża twoich stawów, zatem nie trzeba się obawiać, że nabawisz się urazów. Ale co więcej - zanim ruszysz w plener kup sobie porządne, treningowe buty!


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

ZdrowieOdchudzanieTreningi