3 najskuteczniejsze ćwiczenia na obwisłe ramiona (bez hantli)

3 najskuteczniejsze ćwiczenia na obwisłe ramiona (bez hantli)

Redakcja

2016-08-05

brak komentarzy

Ćwiczenia ramion w domu pozwalają mieć ładną, wysportowaną figurę bez przymusu chodzenia do klubu fitness. Wcale nie trzeba ruszać się z domu, żeby Twoje ramiona były silniejsze i smuklejsze a także nabrały odpowiedniej rzeźby. Poznaj 3 najskuteczniejsze ćwiczenia bez hantli na obwisłe ramiona.

Nie każdy musi mieć ochotę trenować w klubie fitness. nie każdy musi mieć czas a także gotówkę, żeby odwiedzać fitness kluby. Zresztą, czy jak nie było tych miejsc to nie można było trenować? Zdecydowana większość osób nie zajmujących się sportem trenowała w domu realizując najprostsze treningi, które świetnie rozwijały wszelkie partie mięśni. Mięśnie nie czuja różnicy, czy ćwiczysz na sali treningowej czy w swoich czterech ścianach. Potrzebują pobudzania, częstej dyscypliny.

Jak ćwiczyć?

Tak jak w kwestii ćwiczeń z ciężarami, tak i tutaj codziennie ćwiczysz inne partie mięśni. W tym wpisie przedstawiam treningi ramion, które można przeprowadzić w domu. W trakcie tego ćwiczenia rozwijane okazują się zwłaszcza ramiona. W następnych czterech dniach trenowane są nogi, klatka, barki a także plecy. Jest to dobra dodatkowa opcja na letnie ćwiczenia, gdy w krótkim okresie można się przygotować bezpośrednio przed pójściem na plażę.5 serii każdego ćwiczenia – maks powtórek, a więc do momentu w którym nie damy rady przeprowadzić powtórzenia. Przerwa: pomiędzy seriami 1 minuta. Między ćwiczeniami 2 minuty. W trakcie przeprowadzania treningów miej ciągle spięte tkankę mięśniową (biceps, triceps, przedramię) a także wykonuj powtórzenia stopniowo.

Pompki na ścianie

Stań krok bezpośrednio przed ścianą a także opieraj się na niej. Napinaj bicepsy, a potem stopniowo napieraj ciałem na ścianę uginając a także prostując spięte ręce. Tak jakbyś przepychał ścianę.

Uginanie ramienia z oporem 2 ręki

Najdogodniej trenować na siedząco. Uginaj ramię napinając biceps. Drugą dłonią stwarzaj opór. Napinaj tkankę mięśniową swojej ręki a także staraj się nią trenować tak jakbyś podnosił coś ciężkiego. W tym samym okresie drugą ręką stwarzaj opór dla trenowanego ramienia.

Uginanie ramion z niewielkim obciążeniem

Naprzemienne uginanie ramion, z ciężarami w formie butelek wody mineralnej. To nie to samo, co hantle ale mogą się przydać w domu. Może wydawać się nie dużo, ale przy przemęczonej bicepsach poprzednimi zajęciami a także regulaminowym napinaniu mięśni będzie widać ładne rezultaty.

Podsumowując: Ćwiczyć ramiona można również w domu - stąd  ćwiczenia na obwisłe ramiona bez hantli są osiągalne dla każdego. 

Ostatnio dokonane zakupy:
pan Marcin z Warszawy 8 sekund temu.
Zamów Form Explode w promocji:
Form Explode
297 zł 137 zł
za opakowanie
Ocena 4/5 na podstawie 736 głosów.

Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

Treningi