Ćwiczenia na szczupłe nogi: 6 propozycji

Ćwiczenia na szczupłe nogi: 6 propozycji

Redakcja

2016-11-24

brak komentarzy

By były szczupłe, należy zatroszczyć się o ich formę a także elastyczność. Poniżej przykłady treningów na nogi, które pomogą je wyrzeźbić!

Formę nóg da się zwiększyć w bardzo niedługim czasie. Chociaż potrzebuje to trochę badań, początkowe rezultaty zauważysz już po 6 tyg.! I uwierz nam na słowo - z tymi ćwiczeniami na nogi oraz uda ci się zmodyfikować ich formę i bez wątpienia uatrakcyjnisz jędrność!

Jak zdobyć błyskawiczny efekt dzięki treningom na nogi?

Nogi budują się z licznych mięśni, wskutek czego ciężej je wyrzeźbić niż na przykład ramiona. Samymi ćwiczeniami na nieszczęście nie można ich bardzo odchudzić(powinnaś przy tym dostosować dietę - jedynie wówczas zrzucisz niepotrzebne centymetry).

Jeżeli mimo wszystko mięśnie nóg staną się prawidłowo wyrzeźbione, nogi staną siębardziej kształtne oraz jędrne, a co się z tym wiąże - bardziej smakowite!

Poniżej treningi na nogi, które zapewniają błyskawiczny rezultat!

Zobacz główne zasady ćwiczeń nóg!

1. Jeżeli masz ochotę wyszczuplić i wysmuklić nogi

W tym wypadku musisz trenować jak najczęściej (choćby każdego dnia) i dość dynamicznie. Wówczas będziesz spalać też tkankę mięśniową. A przy tym powinnaś trzymać także dietę!

2. Jeżeli zależy ci na zbudowaniu mięśni

W tym zamiarze wykonuj treningi sporadycznie i z pauzami (przykładowo trzy razy tygodniu co 2. dzień). Mięsień "wzrasta" nie wówczas, gdy ćwiczy, tylko wówczas, gdy odpoczywa.

3. Aktywności rzeźbiące nogi wykonuj po rozgrzewce...

... ale przed ćwiczeniami cardio albo biegiem. W taki sposób podczas nich spalisz zapasy glikogenu zgromadzone w mięśniach (a więc to, co po wstaniu z łóżka pochłonęłaś), a uprawiając jogging będziesz spalać stare zapasy. W ten sposób twój program generalnie okaże się dużo bardziej skuteczny.

4. Trenuj na stepperze

Trenuje wszelkie możliwe części nóg. Jeżeli idziesz na nim w położenia pionowej, najmocniej pracuje przednia partię ud (jak przy wchodzeniu pod górkę), a idąc na palcach, w szczególności ćwiczysz łydki. Jeżeli się pochylisz czy też wypniesz pupę do tyłu, najmocniej będą pracować pośladki.

5. Wykorzystaj skakankę

Jest rewelacyjnym połączeniem ćwiczeń kardio z rzeźbieniem łydek. Mimo wszystko z rozwagą, jeżeli posiadasz jakieś problemy ze stawami albo sporą otyłość. Znaczne obciążenie nie jest zdrowe dla stawów.

6. Trenuj sporty zimowe

Narty czy też snowboard doskonale oddziałują na rzeźbę ud a także pupy. A iż bywa sport sezonowy grzechem byłoby się nie skusić na szusowanie po stoku razem z przyjaciółmi!


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

Odchudzanie