Spalanie tkanki tłuszczowej na brzuchu – tabletki kontra ćwiczenia

Spalanie tkanki tłuszczowej na brzuchu – tabletki kontra ćwiczenia

Redakcja

2016-10-23

brak komentarzy

Jak odchudzić brzuch? To pytanie zadaje sobie każda kobieta, która zauważyła chociażby najmniejszą fałdkę. Wówczas czym prędzej zakładamy wygodny dres i biegiem przekraczamy próg najbliższej siłowni, by dać sobie wycisk z prawdziwego zdarzenia. Niestety niewiele kobiet zdaje sobie sprawę, że skuteczne odchudzanie brzucha zaczyna się w domu – we własnej kuchni.

Czy wiecie, że 9 na 10 kobiet nie jest w pełni zadowolonych ze swojego wyglądu i stale doszukuje się wyłącznie mankamentów? To zjawisko można szczególnie zaobserwować widząc wypowiedzi na forach internetowych:

To najwyższy czas przyznać się przed sobą... jestem gruba... kompletnie nie wiem, co dalej zrobić. Każda próba odchudzania kończy się niepowodzeniem. Rozważam nawet tabletki na spalanie tłuszczu z brzucha, bo podobno skuteczne... ktoś coś poradzi?

Spalanie tłuszczu na brzuchu – tabletki to nie wszystko

Niestety, suplementy to nie panaceum na nasze dodatkowe kilogramy. Nie możemy w nich upatrywać sposobu na doskonałą sylwetkę, bo ich działanie polega jedynie na wspieraniu realnych kroków – przejścia na zdrową dietę i większej aktywności fizycznej. Oczywiście, odchudzanie z suplementami jest opcją skuteczniejszą, ale nie pomoże kiedy nasz ruch ograniczy się do spaceru do sklepu pod blokiem, a kolację zafundujemy sobie w jednej z sieciówek fast food.

Dieta na odchudzanie brzucha i ud

Wszystkie dobre diety na brzuch zakładają opieranie jadłospisu o zbilansowane, niskokaloryczne posiłki, które dostarczają pełnowartościowego białka, tłuszczów roślinnych, węglowodanów złożonych i błonnika. Dzięki nim szybciej osiągniemy efekt płaskiego brzucha i będziemy się cieszyć nim w dłuższej perspektywie. Zatem jak skutecznie odchudzić brzuch?

Po pierwsze, należy wyeliminować z diety cukry proste, szczególnie te znajdujące się w słodkich napojach, alkoholach, sokach (w kartonie), słodyczach, ciastkach, batonach. Można je zastąpić świeżymi owocami czy też koktajlami na bazie chudych przetworów mlecznych.

Po drugie, źródłem tłuszczów w diecie powinny być oleje roślinne, ryby morskie, orzechy, migdały, nasiona oraz pestki dyni i słonecznika. W celu ograniczenia tłuszczów zwierzęcych, warto wybierać chude mięsa, drób bez skóry, polędwicę, schab, wędliny drobiowe, ryby, chude mleko i jego przetwory.

Po trzecie, nie zapominajmy o spożyciu pełnoziarnistych produktów zbożowych, (pieczywa, kasz, makaronów, ryżu), świeżych i surowych warzyw oraz nasion roślin strączkowych. Stanowią one cenne źródło błonnika pokarmowego – substancji, która wspiera odchudzanie, stabilizuje poziom cukru we krwi, zmniejsza wchłanianie cholesterolu, a przy tym sprzyja redukcji tkanki tłuszczowej z problematycznych okolic brzucha.

Ostatnio dokonane zakupy:
pan Marcin z Warszawy 8 sekund temu.
Zamów Catch Me Patch Me w promocji:
Catch Me Patch Me
297 zł 147 zł
za opakowanie
Ocena 4/5 na podstawie 164 głosów.

Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

OdchudzanieSuplementy