Odchudzanie po 35 roku życia

Odchudzanie po 35 roku życia

Redakcja

2016-11-04

brak komentarzy

Nie od dziś wiadomo, że po 35 roku życia coraz trudniejsze staje się dbanie o zachowanie szczupłej i zgrabnej sylwetki. Dzieje się tak, ponieważ pojawiają się wtedy pierwsze problemy z metabolizmem, które swoje apogeum osiągną w chwili wkraczania w okres menopauzy. Tak już jest i nie da się od tego uciec.

Po przekroczeniu 20 wiosen nasza przemiana materii zaczyna stopniowo zwalniać, a my przestajemy już być nastolatkami i wchodzimy do świata prawdziwych kobiet – co ma swoje plusy, jak i minusy. Generalnie, patrząc przez pryzmat przemiany materii, sprawa wygląda tak, że te z nas, których metabolizm charakteryzuje się efektywnym tempem (ektomorficy, efektywny metabolizm) mają dużo lepiej niż te, których metabolizm jest zdecydowanie wolniejszy i które charakteryzuje typ endomorficzny. Dieta w tym przypadku niestety nie wystarczy, jeśli chcemy pozbyć się nagromadzonych podczas zimy kilogramów. Cóż! Oprócz diety, w odchudzaniu po 35 roku życia konieczna będzie również aktywność fizyczna oraz suplementy pobudzające i przyspieszające proces przemiany materii.

Na szczęście na rynku istnieje sporo preparatów, które pomogły już wielu osobom. Są też skuteczne preparaty dla kobiet dojrzalszych, są odpowiednie leki na menopauzę. Ranking takich tabletek znajduje się na niejednej witrynie internetowej, gdzie można się zaznajomić ze składem suplementów, działaniem oraz osiągalnymi efektami. Tak czy inaczej, warto sobie pomóc, i to w miarę szybko, gdyż dużo łatwiej zgubić kilka kilogramów niż już kilkanaście czy nawet kilkadziesiąt. Zostały one pomyślane w szczególności o tych z Was, które charakteryzuje typ endomorficzny, czyli raczej oporny na chudnięcie. W ten sposób odchudzanie po 35 roku życia będzie efektywniejsze.

Warto z nich skorzystać, tym bardziej, że nie są zbyt drogie, a mogą bardzo nas wspomóc w zmaganiach z utratą tkanki tłuszczowej, za sprawą przyspieszenia metabolizmu oraz zmniejszenia apetytu. Oczywiście nie możecie nigdy zapominać o ruchu. Nawet wtedy, gdy za bardzo nie macie czasu i jesteście okropnie zmęczone. Nieraz wystarczą 20-minutowe ćwiczenia, a nieraz szybki spacer, podnoszący ciśnienie krwi oraz przyspieszający proces metaboliczny.


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

DietyOdchudzanie