Nadwaga u kobiet po 30 nie musi być normą!

Nadwaga u kobiet po 30 nie musi być normą!

Redakcja

2016-11-18

brak komentarzy

Po 30 roku życia organizmie kobiety spowalnia się podstawowa materii. POnieważ zachodzi obniżenie rytmu redukcji kalorii, których zbyt duża ilość ma tendencję do gromadzenia się w obrębie bioder oraz jamy brzusznej. Mimo wszystko nadwaga u kobiet po 30 nie musi być normą. W związku z tym także kobiety w tym wieku muszą postawić na niskotłuszczową dietę czy też aktywność ruchową. Żywność typu fast food dobrze podmienić pełnowartościowymi sałatkami owocowymi albo warzywnymi oraz chudym mięsem gotowanym na parze albo smażonym na grillu.

Z upływem lat nasz ciało funkcjonuje w inny sposób - przemiana materii się osłabia, zdecydowanie częściej czujemy problemy układu pokarmowego, skóra zużywa się. To wyłącznie co poniektóre ze zmian, które dokonują się w naszym ciele po przekroczeniu pewnej granicy wieku. A jak funkcjonuje ciało kobiety po ukończeniu 30. roku życia? Poniżej parę rzeczy, których musimy się wystrzegać, jeżeli nie zamierzamy potem chorować i zmagać się z uciążliwymi dolegliwościami. 

1. Nieprzespane noce - sen okazuje się konieczny, by organizm mógł się zregenerować. Zarwanie nocy powiększa niebezpieczeństwo zapadnięcia na choroby czy też może nieodwracalnie naruszyć komórki mózgowe. Cera będzie szara, a oczy spuchnięte.
2. Brak ruchu - przemiana materii się osłabia, w związku z tym w trosce o własną figurę musisz więcej trenować. W tym wieku mięśnie, które odpowiedzialne są za redukowanie kalorii są zdecydowanie mniej plastyczne oraz słabsze.
3. Niewłaściwa kuracja dietetyczna -  stroń od węglowodanów prostych oraz cukrów, spożywaj poranny posiłek, a potrawy ciągu powinny być nieduże oraz przyjmowane w krótkich odstępach czasu.
4. Niedociągnięcie pielęgnacji cery - wypróbuj balsamy oraz kremy nawilżające, uelastyczniające. Muszą posiadać wit. C i E, z retinol oraz koenzym Q10.
5. Nałogi - alkohol odwadnia, wypłukuje minerały oraz witaminy, zaś papierosy potęgują proces starzenia się komórek, wskutek czego twoja skóra starci elastyczność.

Prawidłowe menu

Dieta dla 30-latki to dieta redukcyjna – ciało otrzymuje zdecydowanie mniej kalorii niż wynosi jego dzienne zapotrzebowanie, by zmusić go do używania siły nagromadzonej w tkance tłuszczowej. Dieta odchudzającą dla 30-latki skomplikowana jest z 4-5 niewielkich dań. Spalenie tkanki tłuszczowej powinna rozpocząć kuracja dietetyczna 1500 kcal – należy mimo wszystko używać jej długotrwalej niż tygodnie – a nastepnie należy przejść na jadłospis 1800 kcal, co pozwoli utracić do 1 kg w ciągu tygodnia. Po osiągnięciu zakładanej wagi systematycznie można podnosić zawartość kalorii diecie. W proponowanym sposobie na zrzucanie nadwagi należy odpuścić sobie słodycze oraz zredukować tłuszcze zwierzęce na rzecz pochodzenia roślinnego. Bazę jadłospisu stanowią jarzyny, świeże owoce, niskotłuszczowe sery, ryby oraz drób. 



Ostatnio dokonane zakupy:
pan Marcin z Warszawy 8 sekund temu.
Zamów Dr Farin w promocji:
Dr Farin
297 zł 147 zł
za opakowanie
Ocena 4/5 na podstawie 142 głosów.

Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

Odchudzanie