Jedzenie na płaski brzuch

Jedzenie na płaski brzuch

Redakcja

2016-08-17

brak komentarzy

Naucz się tak układać menu, by mieć płaski brzuch, a równocześnie spożywać do syta. Prezentujemy całodzienne menu na płaski brzuch. Dostarcza on jakiś 1500 kcal na dzień, co to oznacza tyle, ile wymaga niewiele aktywna kobieta.

Jadłospis jest pełen w  białko pokarmowe a także wapń, które wpływają na redukcję tkanki tłuszczowej, kwasy omega-3 dające wrażenie pełna na długo a także minerały. Jedną z najistotniejszych rzeczy okazuje się chrom regulujący gospodarkę węglowodanową żołądka. Biorąc przykład z naszego menu, możesz skomponować własne a także przyjmować jadłospis płaskiego brzucha każdego dnia.  

ŚNIADANIE

340 kcal Owsianka:* 4 łyżki płatków z owsa * 1/2 kubka chudego mleka * 5 orzechów włoskich * łyżeczka miodu

Płatki owsiane to bogate źródło sycącego białka a także chromu, który redukuje uczucie głodu na słodkości. Orzechy posiadają pożywne kwasy tłuszczowe omega-3, a mleko – wapń zapewniający redukcję tkanki tłuszczowej z talii.

PRZEKĄSKA

*niewielka obrana brzoskwinia lub banan* 1/2 kubka jogurtu rodzaju greckiego light* łyżka siemienia lnianego OBIAD - 446 kcalSałatka z łososiem* 1/2 awokado * mały pomidor * szklanka miksu sałat * 2 pieczarki * 150 g pieczonego łososia * sos z łyżki oliwy a także soku z cytryny * niewielka bułka pełnoziarnista

W tym daniu dużą rolę pełnią kwasy tłuszczowe omega-3 zawarte w łososiu. Analizy dowiodły, że zaspokajają one ssanie w żołądku równie świetnie jak błonnik (w ten budulec z kolei bogate okazują się jarzyny).

KOLACJA

316 kcal szaszłyków z kurczaka:* 150 g piersi z drobiowe pokrojonej w kostkę * 1/2 strąka papryki * niewielka cebula * 2 pieczarki * parę plastrów cukinii * łyżeczka oliwy z oliwek do skropienia szaszłyków * zioła prowansalskie do posypania. Przywiezione składniki ponadziewaj na drewniane patyczki a także upiecz na grillu lub w piekarniku (ok. kwadrans). Chude mięso to najskuteczniejsze źródło białka, który okazuje się podstawowym budulcem mięśni. A im dużo więcej tkanki mięśniowej, tym szybsza przemiana metaboliczną a także utrata tkanki tłuszczowej.

PRZEKĄSKA

*pokrojone jarzyny, przykładowo ogórek, marchewka, papryka, pomidor * dip: 1/2 kubka gotowanej fasoli, 2 łyżki jogurtu, szczypta soli, ząbek czosnku


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

DietyOdchudzanie