Dieta zgodna z grupą krwi A

Dieta zgodna z grupą krwi A

Redakcja

2016-11-18

brak komentarzy

Dieta zgodna z grupą krwi A zupełnie eliminuje mięso oraz składniki mleczne. To zatem dieta typowo wegetariańska. Jakie dodatkowo są rekomendacje dietetyczne dla ludzi z grupą krwi A?

Dieta zgodna z grupą krwi A w całości eliminuje mięso oraz jego składniki, ponieważ pożywienie zwierzęcego osłabia u nich przemianę materii i wewnątrz organizmu magazynują się zapasy tkanki tłuszczowej. Nabiał także jest słabo trawiony oraz zwiększa szkodliwe reakcje insulinowe, które także pogarszają szybkość przemiany metabolicznej. Oprócz tego składniki mleczne obejmują nasycone tłuszcze, które zwłaszcza w przypadku ludzi z tą grupą krwi upośledzają serce, doprowadzają do nadwagi oraz cukrzycy typu 2. Dla tych klasycznych wegetarian istotne jest, by pożywienie było w jak najbardziej tradycyjnej formie: świeże, czyste oraz organiczne. Ta kuracja dietetyczna ma dostarczyć błyskawiczny spadek wagi, umocnić system immunologiczny oraz przeciwdziałać postępowi stanowiących zagrożenie dla życia dolegliwości.

Składniki polecane oraz niezalecane 

Rekomendowane: oliwa, znaczna część jarzyn (łącznie ze strączkowymi), ananasy, śliwki, wiśnie
Niezalecane: mięso, nabiał, krewetki, co poniektóre ryby, papryka czerwona, kartofle, słodzone napoje z bąbelkami, alkohol

Dieta zgodna z grupą krwi A: korzyści

Kuracja dietetyczna jest obfita w strączkowe warzywa (na przykład soja), które będą wariantem dla małego spożycia mięsa. Może to być dobra kuracja dietetyczna, pod zastrzeżeniem iż będzie skonsultowana ze specjalistą. Chodzi niejako o to, by nie przyczyniała się do pojawienia się schorzeń w wyniku braku żelaza (anemia), wapnia (w późniejszym wieku osteoporoza), białka (wyczerpanie, notoryczne grypy), witamin z grupy B (dysfunkcje ze strony układu nerwowego, zmiany skórne itp.).

Dieta zgodna z grupą krwi A: wady

Wyłączenie mięsa naraża ciało na braki białka, żelaza oraz wit. B12. Będzie to skutkowało czym innym, niż zakładali autorzy jadłospisu. Z jakiego powodu? Ponieważ komórki immunologiczne organizmu to białko! Jeśli go zabraknie, nie ma szans na umocnienie wydolności. Dodatkowo wykluczamy z jadłospisu żelazo hemowe (zwierzęce), co może powodować anemię. Aczkolwiek w artykułach pochodzenia roślinnego pojawia się żelazo tzw. niehemowe, mimo wszystko jest ono zdecydowanie gorzej przyswajane przez ciało. Następną ujemną rzeczą jest wyłączenie składników mlecznych, które są bogactwem między innymi korzystnych szczepów bakterii umacniających układ odpornościowy.

Ostatnio dokonane zakupy:
pan Marcin z Warszawy 8 sekund temu.
Zamów Dr Farin w promocji:
Dr Farin
297 zł 147 zł
za opakowanie
Ocena 4/5 na podstawie 146 głosów.

Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

DietyOdchudzanieZdrowe odżywianie