Błonnik witalny - opinie lekarzy i użytkowników dowodem na jego skuteczność?

Błonnik witalny - opinie lekarzy i użytkowników dowodem na jego skuteczność?

Redakcja

2016-12-22

brak komentarzy

Błonnik witalny to czysty, naturalny suplement, składający się z jednego lub paru surowców pochodzenia roślinnego: nasion babki jajowatej, babki płesznik a także lnu. Śluzy roślinne, które zawierają posiadają dobroczynny wpływ na ciało. Jakie cechy posiada błonnik witalny, z jakiego powodu w ogóle włókno pokarmowe jest tak ważne dla żołądka? Kto musi włączyć go do diety a także kiedy może zaszkodzić? Czy błonnik witalny i opinie lekarzy oraz użytkowników na jego temat rzeczywiście gwarantują obiecywane efekty kuracji?

Błonnik witalny – dla kogo może okazać się prawdziwym lekarstwem?

Jeżeli cierpisz na zaparcia, nawagę, bezustanne wrażenie pełności w podbrzuszu lub nazbyt wysoki cholesterol, okazać się może, że brakuje Ci adekwatnej ilości włókna pokarmowego. Niedobór błonnika, wynikający z jedzenia rafinowanych (przetworzonych) zbóż, owoców a także warzyw, zazwyczaj przyczynia się do wielu kłopotów z trawieniem. Ostatnio na sklepowych półkach pojawił się tzw. błonnik witalny, który może w tych dolegliwościach pomóc.

Błonnik – rodzaje i właściwości zdrowotne

Włókno pokarmowe posiada ogromne znaczenie - zmniejsza wchłanianie cukrów a także tłuszczu, wspiera także perystaltykę jelit, co przyspiesza wydalanie z żołądka niechcianych elementów przemiany materii, w tym złogów a także toksyn.

Zdecydowana większość ludzi nie uświadamia sobie, na które problemy narażają się w wyniku jedzenia artykułów przetworzonych. Rafinowane pokarmy są bardziej lekkie, słodsze a także prostsze do przeżucia, lecz z drugiej strony pozbawione istotnych substancji – poszczególnych witamin oraz soli mineralnych, a także włókien pokarmowych.

Włókno pokarmowe, to niestrawialna partia jedzenia, która pozytywnie wpływa na działanie jelit. Odmian włókien pokarmowych jest parę, każda trochę inaczej oddziałuje na pracę układu trawiennego. Na przykład pektyny zawarte w jabłkach usuwają cholesterol, z kolei inulina z cykorii wspiera rozwój przyjaznych szczepów drobnoustrojów, zaś otręby pszenne wspomagają wydalanie zastałych resztek pokarmowych z okrężnicy.

Błonnik witalny a skutki uboczne

Aby zachować sprawność jelit lub przywrócić witalność, poleca się spożycie dwa razy na dzień maceratu witalnego (tj. płaskiej łyżki błonnika witalnego rozpuszczonej w szklance przegotowanego płynu). Kuracja nasionami wchodzącymi w skład błonnika witalnego nie powinna przebiegać dłużej aniżeli 2 tygodnie, ponieważ śluzy roślinne stopują absorpcję konsumowanych jednocześnie pokarmów, co w skrajnych sytuacjach prowokuje awitaminozę a także anemię.

Ostatnio dokonane zakupy:
pan Marcin z Warszawy 8 sekund temu.
Zamów Dr Farin w promocji:
Dr Farin
297 zł 147 zł
za opakowanie
Ocena 4/5 na podstawie 297 głosów.

Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

DietyOdchudzanie